S.T.A.L.K.E.R. 2
S.T.A.L.K.E.R. 2 má vyjít souběžně na PC a novém XBoxu X, později pak (až skončí časová exkluzivita) i na PS5. Hru nakonec bude pohánět Unreal Engine 4, přítomná bude technologie motion capture (a to jak pro těla, tak i obličeje) a v neposlední řadě bude engine využívat dokonce i fotogrammetrii. Jak už jsme si zvykli z předchozích dílů, pohybovat se budeme v otevřeném světě, lišit by se měl jen jeho rozsah. Nově by totiž nemělo jít o souhrn několika rozdělených oblastí, ale jednu velkou. Ani přiběh by neměl zůstat pozadu. Opět bude nelineární a s několika větvícími se konci.
Ve hře samotné bychom se měli dočkat nových mutantů a artefaktů, a co je důležité, ani modding podpora by neměla stát v ústraní.
Co se týče grafiky, v GSC se snaží dosáhnout takové úrovně, jaká byla představena v traileru v minulé novince (ten byl renderovaný, ale modely postav a prostředí pochází přímo ze hry). S přihlédnutím na změnu enginu by to nemusela být nijak velká překážka.
Ve hře samotné bychom se měli dočkat nových mutantů a artefaktů, a co je důležité, ani modding podpora by neměla stát v ústraní.
Co se týče grafiky, v GSC se snaží dosáhnout takové úrovně, jaká byla představena v traileru v minulé novince (ten byl renderovaný, ale modely postav a prostředí pochází přímo ze hry). S přihlédnutím na změnu enginu by to nemusela být nijak velká překážka.
Ovšem vzhledem k tomu, že vývoj spolufinancuje Microsoft, dá se předpokládat, že S.T.A.L.K.E.R. 2 nepoběží na jiném systému, než na Windows 10.
25.07.2020 | datastor